Завдання на 2023/2024 навчальний рік

1. Продовжувати формувати у дітей відчуття приналежності до своєї країни шляхом їхньої участі у проєктній діяльності громадянсько-патріотичного змісту.
2. Стимулювати розвиток пізнавальної активності дошкільників за допомогою мультисенсорного підходу до організації освітнього процесу.
3. Удосконалювати роботу з художньо-естетичної компетентності дошкільників, розвитку їх творчих здібностей шляхом розвитку їх креативності за допомогою інтеграції різних видів образотворчого мистецтва.
Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом оцінювання «Фахова діяльність педагогічних працівників ЗДО».

Завдання на 2022/2023 навчальний рік

1. Основи здоров’я. Безпека життєдіяльності. Формування навичок основ безпеки під час воєнного стану.
Виховувати у дітей почуття особистої безпеки, формування елементарних навичок самозахисту в навколишньому середовищі. Ознайомлювати з джерелами небезпеки в довкіллі (у природі, поміж людей, серед предметів); з причинами виникнення небезпечних ситуацій; зі шляхами запобігання їм; з негативними наслідками нехтування правилами безпеки. Навчити дошкільників захистити та врятувати себе, враховуючи їхні вікові можливості. Навчати піклуватися про своє здоров’я та здоров’я інших. Формувати валеологічний світогляд і мотивацію здорового способу життя. Поповнити і вдосконалити елементарні знання про свій організм, навчати гігієнічним нормам поведінки, психологію спілкування, гігієною харчування.
В реальних умовах формувати реальні навички безпечної поведінки, при виникненні надзвичайних ситуацій під час воєнного стану в ігровій формі доступними способами для дітей дошкільного віку. Допомогти дитині оволодіти навичками з основ безпеки, навчити дитину розуміти межі небезпеки, не лякатися, а що будь-яка небезпека змушує до певної дії, зокрема мінної безпеки.
2. Національно-патріотичне виховання.
Ознайомити дітей з історією рідного краю, життям і побутом народу України. Виховувати пошану та любов до культурного спадку. Розширювати знання про сім’ю, рід. Культивувати кращі риси української ментальності. Систематизувати знання дітей про рослинний і тваринний світ України. Ознайомити дітей із державною символікою, столицею України – Києвом та іншими видатними місцями. Ознайомити дітей з українськими народними ремеслами. Формувати мовлєннеєву культуру. Формувати повноцінну національно-свідому особистість.
3. Розвиток мовлення.
Формувати культуру мовного спілкування. Виховувати звукову культуру мовлення. Сприяти лексичному розвитку – збагачувати та активізувати словник дітей назвами предметів, якостей, дій, антонімами, епітатеми, ононінами, скомовками, загадками, приказками, прислів’ями. Удосконалювати граматичну правильність мовлення. Навчати дітей елементів грамоти, формувати вміння проводити звуковий аналіз слів.

Завдання на 2021/2022 навчальний рік

1. Продовжити роботу над удосконаленням культури українського мовлення між учасниками освітнього процесу, формуванням розмовного мовлення дітей шляхом використання сучасних технологій розвитку звʼязного мовлення.
2. Розпочати роботу над підвищенням рівня професійної компетентності педагогів дошкільного закладу з метою вдосконалення особистісно-професійного розвитку педагогічних працівників, створення нової моделі освітнього процесу й освітнього середовища закладу, що відповідає запитам сучасного суспільства.
3. Удосконалювати роботу з художньо-естетичної компетентності дошкільників, розвитку їх творчих здібностей через інтеграцію образотворчої діяльності з іншими видами діяльності, впровадження сучасних технологій художньо-продуктивного циклу, активізацію творчого потенціалу педагогів та батьків, об’єднаних загальним спрямуванням по залученню дітей до мистецької культури.

Завдання на 2020/2021 навчальний рік

1. Сприяти удосконаленню культури українського мовлення між учасниками освітнього процесу як основи формування національно-патріотичних почуттів, спрямувати діяльність педагогів на формування розмовного мовлення дітей шляхом використання сучасних технологій розвитку звʼязного мовлення, прозових та поетичних творів сучасних авторів, кращих зразків малих фольклорних жанрів.
2. Продовжити роботу над забезпеченням наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах завдань освітньої реформи «Нова українська школа» через впровадження та реалізацію програми для дітей середнього і старшого дошкільного віку «Впевнений старт».
3. Сприяти модернізації підходів до організації тісної співпраці з родинами вихованців з метою виховання здорової, соціально адаптованої, всебічно розвиненої особистості дошкільника з високим інтелектуальним, творчим та духовним потенціалом.
4. Розвивати самоактивність дитини, як головного чинника становлення субʼєктності у дошкільному віці, шляхом розвитку її самосвідомості та усвідомлення набутих умінь і навичок у спільній з дорослими художньо-естетичній діяльності.

Завдання на 2019/2020 навчальний рік

1. Продовжувати роботу з проблеми модернізації підходів у роботі з родинами та розвитку партнерських відносин між закладом та сім’єю в процесі виховання дітей.
2. Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах завдань освітньої реформи «Нова українська школа» щодо гармонійного розвитку особистості дитини, для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей через реалізацію програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».
3. Сприяти комплексному розвитку мовленнєвої активності дітей шляхом використання методів інтерактивної взаємодії та формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку засобом діалогічного мовлення.
4. Продовжувати роботу над розвитком художньо-творчих здібностей дітей дошкільного віку через освітню лінію «Дитина в світі культури».

Завдання на 2018/2019 навчальний рік

1. Розпочати роботу з проблеми модернізації підходів у роботі з родинами та розвитку партнерських відносин між закладом та сім’єю.
2. Продовжувати розвивати художньо-творчі здібності дошкільників засобом театралізованої діяльності.
3. Спрямувати роботу педагогів на забезпеченні фізичного, психічного, соціального розвитку дітей раннього віку, виховання у них основ безпечної поведінки.
4. Впровадження та реалізація в роботі вихователів дітей старшого дошкільного віку освітньої програми «Впевнений старт».

Завдання на 2017/2018 навчальний рік

1. Удосконалювати роботу з розвитку художньо-естетичних і творчих здібностей дітей дошкільного віку.
2. Удосконалювати роботу щодо забезпечення наступності в реалізації завдань виховання та розвитку між дошкільною і початковою ланками.
3. Спрямувати роботу педагогічного колективу на підвищення елементарної економічної грамотності та логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку.

Кiлькiсть переглядiв: 98